Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз преди доста бях разучавал защото ми беше мерак. С хубридна турбина, добри хедъри (изпускателен колектор) кулер и генерация може да се ходи и над 250. Всъщност като се замисля май и по големи дюзи се слагаха. Само дето ако ще се скача толкова много е хубаво да се сложат брембо спирачки с 4 бутала и Q2 диференциал (или quaife както там се казваше ). В противен случай не мисля че ще спираш достатъчно добре за такава мощност нито ще можеш да я дадеш на колелата по достатъчно добър начин. Това което искам да кажа е - без големи спирачки и диференциал няма смисъл да скачаш над 220-230 коня. Като цяло го смятах към 5-6к проекта че може би и малко отгоре. Това е с неща правени в Extreme Tuning, може да има и по достъпни алтернативи.

    Цената ме отказа, защото ако ще давам такива или повече пари предпочитам да си взема бензинка на задно, която да е с голям мотор или да е 4 цилиндъра но да се тунингова.

    Имай предвид че ако правиш ремап, почти задължително е да смениш съединителя с подсилен такъв, иначе ще се изяде за нула време. Ремап + подсилен съединител + труд ми излезе малко по-малко от 900лв.
    Също ако взимаш дизел е силно препоръчително да махнеш вихровите клапи (най евтино излиза да го съчетаеш с смяната на ангренажа) и да махнеш EGR-a.

    И аз много мислех за V6 3.2 GT, ама като взимах ми беше първа кола, нямах никакъв опит и съответно топки да скоча не нещо така екзотично. Ако не те притеснява разхода, и това че е на предно - взимай едно V6, сложи му Q2/Quaife и се наслаждавай на злокобно яката колица!! До колкото знам самия мотор е здрав!
    Last edited by xen0s; d.m.y г., 20:09.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

    Comment


    • Стокова помпа не, а дюзите, ако са от Евро 4 мотора стават.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        Интересно...
        В такъв случай, така и така ще сменяш кулер, съединител и генерация, не си ли заслужава да сложиш направо по-голямо турбо и да гониш 300 коня, като оная 147мица от клипа на бричка...
        Стоковата помпа и дюзите трябва да стигнат, нали?
        Не знам защо всички си мислят, че такива коне се изкарват ей така. За тея 300 коня трябва да имаш сериозни пари и сериозно място където да ти направят кола. Отделно, че и колата трябва да е правилната, не просто някоя 1.9ка...

        Comment


        • Абе то до към 250 коня не е чак толкова трудно..... Идва обаче другия момент - до колко искаш колата да ти е надеждна. Лично мое мнение - над 220-30 почват много неща да се тормозят ( съединители, кутии , полуоски ) и нещата отиват малко на уикенд автомобил. ( освен ако не е 300 коня и я караш с 50 без газ )

          А това за сервиза е мнооого голям фактор. Обикновено от там идва репликата "тея алфи големи боклуци бе".
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

          Comment


          • T.e. как е оптималния вариант , хем надеждно хем мощно?
            Само чип, усилен съединител и без егр/вихрови клапи/дпф.

            Също има ли голямо значение дали е евро3 или евро4 жтд-то?
            Щото някъде четох че евро4 са с по-здрави кутии и се ремапват на малко повече коне, но никъде не намерих някой да го потвърди.
            156 2.0TS

            Comment


            • Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
              Абе то до към 250 коня не е чак толкова трудно..... Идва обаче другия момент - до колко искаш колата да ти е надеждна. Лично мое мнение - над 220-30 почват много неща да се тормозят ( съединители, кутии , полуоски ) и нещата отиват малко на уикенд автомобил. ( освен ако не е 300 коня и я караш с 50 без газ )

              А това за сервиза е мнооого голям фактор. Обикновено от там идва репликата "тея алфи големи боклуци бе".
              Много си прав.....а бе дигаш е с некви 20-30 коня.....и се кефиш яко, ама два -три пъти ръчка и съединителя е аут......та мислете, като ги засилвате......
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                T.e. как е оптималния вариант , хем надеждно хем мощно?
                Само чип, усилен съединител и без егр/вихрови клапи/дпф.
                Според мен , едно олювче 2256 ( има ги на 2,4 10в и 2,4 20в ) в комбинация с кадърно написан софт, усилен съединител и 4 бутални апарати ще даде очакваните от теб резултати.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                Comment


                • Това турбо ще иска и интеркулер, някой би казал и генерация и хоп то отиде пълен проект. А и реално само 2-буталното брембо с всичките му адаптери дискове и накладки отива към 1к. И всичката тая мощ без диф... айде + още 1к

                  Според мен бюджетната версия е ремап + подсилен съединител, про добро желание и интеркулер да даде още малко мощ без да се пипа турбото. Задължително едни яки дискове и накладки.

                  Вариант "имам желание и пари" вече ги споменахме нещата по нагоре. Само бих посъветвал ако не се слага хибридно турбо да се сложи поне GTB серията а не GT каквото е на 2.4 двигателите до колкото знам. Според това което съм чел GTB турбините завъртат по бързо (по малко турбо лаг) и имат по добър топ енд.
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                  Comment


                  • Мдаа, и ти си прав.

                    И каква мощност може да се очаква със стоковото турбо.
                    Със и без нов кулер.

                    И някой ще ми отговори ли за разликата между евро3 и 4 моторите.

                    Мерси.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • С ремап само, до колкото знам се ходи между 180 и 190 ако всичко останало ти е изправно и както трябва. Това е за евро 4 двигателя който е 150 коня сток.
                      Евро 3 мотора е 140 коня сток и до колкото знам с ремап стига малко по малки числа. Май нямаше вихрови клапи така че от там може да спестиш малко пари. За други особености не знам.
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                      Comment


                      • 1. Турбото не го споменавам случайно. Говорейки за надеждност, засилването на кола с оригинално турбо с 30 коня ( лично според мен ) ще намали въпросната надеждност. ( Патил съм си ) Неговата кола, с 2256-ца , засилена с 30тина коня, ще е доста по-издръжлива. Тези турбота не са и толкова скъпи. Преправянето е лесно ....

                        2. Спирачките - Даже само софт да сложи, аз пак бих препоръчал 4 бутални. Все пак говорим за даване на газ ( до колкото може да се нарече така ) и най-важното повишаване на сигурноста.

                        3. За 170 коня ( примерно ), не е нужен диф. Е няма да е драгаджийка... Ама то така или иначе от такъв тип "тунинг" не се и очаква.

                        Иначе , съм съгласен с теб , че едно скромно чипче на колата без други модификации е бих казал първата стъпка и за много хора - достатъчна Ама там говорим за едни 15-20 коня макс. Което пък ще се отрази доста приятно на вървенето.

                        п.с. Аз пръснах 2 турбини една след друга ( през 2 седмици ). Колата е настроена на прага на възможностите на мойто олювче , явно .... , и те така те .... Та аз се колебая между 2 варианта или 2260 или кована перка на 2256-цата.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                        Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                        Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                        Comment


                        • Пролетта ще ви информирам колко коня максимум ще извлеча от печката ми. В момента колата е с усилен съединител, хибридно турбо и софт. Не е мерена, защото има още малко работи да се донаправят, но няма смисъл пред зима да ги правя. Радо ми каза, че колата е около 180 на колелата, което от онлайн калкулатори прави 210 коня на мотора, айде да ги сложим 200. Като сме си правили сверки тука колата наистина има 200 коня.
                          Голф 4 АРЛ 1749 билет перка и челен кулер - 2-3 коли (щеше да ревне)
                          Голф 4 1.8т чип вървежен - дърпам му постоянно на всяка скорост, голфа умира на 220 и няма смисъл натам да му правя автовози да си тормоза колата
                          Астра Ц20ХЕ със зверски валове?? работи като на 3 цилиндъра - и от място и от летящ близо 2 коли до 200
                          Астра бертоне турбо с някакъв всмукателен вал от друг опел 1.8 - до 160 вървим заедно, след това започва леко да ми дърпа.. имам съмнения, че не е точно стоков.
                          Сега чакам някакви напомпани мерцове 250тд Ц и Е класа, които са по 250 коня по думите на собствениците.
                          Има и други дръпки, но те бяха скучни.

                          ПС за рециклирани ли турбини говориш, че си пръснал за 2 седмици? Май са ги били надули колкото може, а не колкото позволява
                          Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 22:58.
                          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                          Comment


                          • Те за това говорим. Аз си държа на спирачките. От как карам брембота, друго не признавам. ( На алфа )

                            Последно продаваха апарати за към 300 лв , за планки още 100-тина слагам. И от там дискове и накладки има няколко опции... в зависимост дали ползваш отстъпки .... примерно едни 300 лв за всичко - 700 лв ... те верно си отиват 1 к дееа....
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                            Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                            Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                              Евро 3 мотора е 140 коня сток и до колкото знам с ремап стига малко по малки числа. Май нямаше вихрови клапи така че от там може да спестиш малко пари. За други особености не знам.

                              Аз за GT jtd говоря.
                              Там и евро 3 и евро 4 мотора са 150 коня
                              "лесно забележимите" разлики са вихрови клапи и дпф.

                              По-трудните разлики са кутията и дюзите, но за тях не съм сигурен, щото не съм прочел достоверен източник.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                                ПС за рециклирани ли турбини говориш, че си пръснал за 2 седмици? Май са ги били надули колкото може, а не колкото позволява
                                Цъ... 1-вото си беше нейното , 2-рото оригинално в отлично състояние , балансирано и сега карам с някакво странно, чисто ново ( не китайско уж ... ) и държи засега ... Проблема при мен е , че над 4,5к не сваля налягането а го държи на 1,7 бара и от там на 4-та примерно , като я стъпчеш до 5,2к и се преразвърта ....
                                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                                Comment

                                Working...
                                X